Freitag, 3. Mai 2013

weekend flowers # 97


 blumen aus aller welt ♥ flowers from around the world   


DANKE für eure wunderschönen blümchen letzte woche! 
wenn ihr wieder welche dabei habt, könnt ihr sie gerne unten abgeben ☺ 
  wenn du NEU bist, schau bitte bei *alles über WEF*  vorbei. 
und jetzt wünsche ich euch allen ein tolles wochenende! 
*
THANX for all the lovely flowers last week! 
if you have some with you, you can leave them below ☺ 
if you are a NEWBEE, please read *WEF-all about*. 
and now: have a great weekend!  

xo Tina   




* arigato * bedankt * danke * dziękuję * grazie * gracias * kiitos * merci * 
* multumesc * salamat * shukriya * tack * tak * 
* takk * terima kasih * thanx *  


*

Kommentare:

  1. Heute habe ich welche dabei....Ein schönes Wochenende! LG Lotta.

    AntwortenLöschen
  2. Sooo herrlich deine Magnolie! Das war so ein kurzes Vergnügen.... :0( Danke!
    LG Zandi

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous magnolias. Happy weekend Tina!

    AntwortenLöschen
  4. Ciao Tina,
    thanks so much for hosting each week! We love your linky party
    Have a nice day
    Cristina and Laura

    AntwortenLöschen
  5. Wow, spectacular, and very big flowers!

    AntwortenLöschen
  6. Hi Tina, it must be magnolia week! i love your image, beautiful :) thank you for hosting!

    AntwortenLöschen
  7. Your pink magnolia bloom is gorgeous Tina! Mine are just starting to come out. This is such a lovely party with so many wonderful participants. Thank you for hosting.

    AntwortenLöschen
  8. Schöne Magnolien liebe Tina, überall blüht es und ich weiß gar nicht, was ich zuerst fotografiern soll...kann...möchte *gg*.
    Meine Blümchen kommen dann morgen.

    LG Mathilda ♥

    AntwortenLöschen
  9. I have a tree just like this one in my back yard. Aren't they magnificent?

    AntwortenLöschen
  10. So many beautiful blooms this week. I love your magnolia Tina.
    Happy Weekend!

    AntwortenLöschen
  11. Wonderful shot of the beautiful flowers.

    AntwortenLöschen
  12. Hi! Thank you for sharing beautiful flowers. And thank you for hosting. Wishing you a wonderful weekend.

    AntwortenLöschen
  13. These are gorgeous Tina, thank you for hosting and I wish you a wonderful day!

    AntwortenLöschen
  14. Ich hoffe, du hattest ein schönes Wochenende ♥
    LG Sabine

    AntwortenLöschen
  15. Todo esse colorido alegra meu coração! Boa semana a todos!!!

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥