Samstag, 5. Januar 2013

kinotipp: life of pi



enjoy your day  

xo Tina ♥ 

*

Kommentare:

  1. Oh ja, liebe Tina,
    den möchte ich mir sehr gerne ansehen, soll ein wirklich beeindruckender Film sein!
    Du hast eine herrliche Collage als "Apetizer" geschaffen!

    Schönes Wochenende,
    moni

    AntwortenLöschen
  2. hallo Tina
    ich möchte diesen Film auch gerne sehen,also suche ich ihn.Sehr schön das Bild
    ich wünsche Dir ein frohes Jahr 2013 mit grossartige Überraschungen-)))
    lieben gruss
    ♥Christa♥

    AntwortenLöschen
  3. Pomysłowe i bardzo ładne zdjęcie. Pozdrawiam.
    Imaginative and very nice photo. Yours.

    AntwortenLöschen
  4. the film will be shown here next week, and i already promised my teenage nephew that he's going to be my date to Life of Pi.:p

    Sweet Basil

    AntwortenLöschen
  5. Hi Tina,

    I would like to invite you to participate on my photo project. I have launched Golden Hour 52 Weeks Project and would love to have other bloggers/ photographers to join for fun.

    If you are interested, please visit this link: http://sonishka.blogspot.com/2013/01/golden-hour-52-weeks-project.html

    Sonishka

    AntwortenLöschen
  6. Thanks TIna, I definitely will. I believe I used to participate on your stuff, I just wasnt blogging much last year as I was gooing through personal stuff but now Im back on track . Hence my new project :-) I ll see you around!

    Have a lovely evening

    Sonia

    AntwortenLöschen
  7. Den hab ich mir Silvester angeschaut. Fand ihn echt schön, aber total traurig. *schnüff* Liebe Grüße. ♥

    AntwortenLöschen
  8. Cool images and a great collage! Tina, Have a wonderful weekend!

    AntwortenLöschen
  9. Creative photo collage ~ Happy Weekend ^_^

    (A Creative Harbor ~ Carol L McKenna)

    AntwortenLöschen
  10. Your collage captures the spirit of this film which has been recently advertised a great deal on our TV!

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful collage you have made :) Hanne Bente

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥