Donnerstag, 3. Januar 2013

THANX ♥ THANX ♥ THANX

* arigato 
* dank u wel 
* danke 
* dziękuję 
* gracias 
* grazie 
* kiitos  
* multumesc 
* obrigada 
* salamat 
* shukriya 
* tack
* tak 
* takk 
* terima kasih 
* thanx 
* xie xie

... für all eure lieben kommentare 
und dass ihr  da seid und mein blog mit euren tollen beiträgen bereichert!  
ohne euch wär´s echt langweilig! 
es war ein tolles jahr mit euch und ich freu´ mich schon auf alles, was da kommt ☺
ihr auch?  
... for all your lovely comments 
and just for being here and giving inspiration and life to my blog! 
without you it would be boring! 
it was a great year with you all on board 
and i can´t wait to see all what´s comming next ☺ 
do you feel same?    
 

xo Tina ♥ 


please feel free to tell me, if your language is missed ☺ 

Kommentare:

  1. I am relatively new to your blog Tina, but I have enjoyed visiting. Danke :)

    AntwortenLöschen
  2. It was great visiting your Blog and commenting in 2012 Tina and I look forward to visiting and commenting again this year! I have started already!:) Happy New Year!

    AntwortenLöschen
  3. Tina- THANK YOU for all you do-you really have a fun place. :-)

    AntwortenLöschen
  4. Thank you for the delightful memes Tina.

    Happy New Year!

    AntwortenLöschen
  5. Ja klar, wir machen dir noch viel Arbeit *g* aber so ganz genau weiß ich jetzt nicht mehr, was wann wie und wo abläuft.
    Aber Vielleicht können wir das noch einmal klären.

    LG Mathilda ♥

    AntwortenLöschen
  6. ...viele schöne Blogs und Fotos, liebe Tina,
    wären mir ohne deinen Blog entgangen...danke!!!

    LG Birgitt

    AntwortenLöschen
  7. Ich wünsche Dir ein Gutes Neues Jahr Tine und weiterhin so viel Spaß beim Bloggen!
    Liebe Grüße,
    Pia

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥