Mittwoch, 24. Oktober 2012

ein stück himmel # 43

*a piece of heaven*


danke für die himmlisch schönen fotos und 
all die lieben kommentare letzte woche! 
jetzt freu´ ich mich wieder auf DEIN stück himmel! 
thanks for the heavenly great pics and dear comments last week! 
now i can´t wait to see YOUR piece of heaven! 

 wenn du neu bist, schau´ bitte bei *alles über ein stück himmel* vorbei.
if you are a new bee please have a look at *ein stück himmel - all about*. 

xo Tina ♥ 





* arigato * dank u wel * danke * dziękuję * gracias * grazie * kiitos *
* multumesc * obrigada * salamat * shukriya * tack *
*tak * takk *terima kasih * thanks * xie xie *



Kommentare:

  1. hi,Tna. I uploaded my photo in your meme. Thank you very much for sharing

    AntwortenLöschen
  2. I love the pictures very much, and the colour is very diversity. Those pcitures make me recalled my childhood that i had a happy times. Thank you very much. Now I want to post a link in your blog pearl jewelry can make you have a unique moment.pearl
    bracelets
    are increasingly popular. Matching jewelry accessories are important to factor as many metals are available with platinum being the most popular.

    AntwortenLöschen
  3. Vielen Dank wieder,Tina!

    LG Steffi

    AntwortenLöschen
  4. Schönes Projekt,
    da mach ich doch glatt mal mit!

    GLG
    Tina (http://jungle-of-my-life.blogspot.de)

    AntwortenLöschen
  5. Oh man, da hatte ich am Mittwoch meinen Himmel gezeigt und total vergessen hier zu verlinken..ich hab so viel um die Ohren.

    Sei lieb gegrüßt und hab ein schönes Wochenende ♥ Mathilda

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥