Freitag, 15. Juni 2012

akeleien für euch ♥

columbines for you ♥ 










mit diesen blümchen möchte ich euch ins wochenende schicken 
und mich ganz herzlich für euren besuch und all die lieben kommentare bedanken ♥ 
with this flowers i wanna say thanks for your visit and all the dear comments! 
have a great weekend ♥

xo Tina ♥ 

*

shared with *weekend flowers* *your sunday best* *finagle a photo* *farben abc - L für lila oder ake-Lei.lei.lei :)* *sooc sunday* *weekly top shot* *flowers on saturday* *pink saturday* *serenity saturday* *pink friday* *

Kommentare:

  1. Such beautiful and special flowers! Great photos!

    AntwortenLöschen
  2. oh these are just beautiful! i think the last one is my favorite but it really is so hard to pick! have a great weekend :)

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous flowers! I'd love to have some in my yard! =)

    AntwortenLöschen
  4. These bring back many memories. My grandmother's yard was full of columbines.

    AntwortenLöschen
  5. The range of colors on your colombines are wonderful. Sweet photos, Tina.

    AntwortenLöschen
  6. Wunderschöne Akeleien! Sie zählen zu meinen Lieblingsblumen.
    Ich sehe das ich ein 'Auskreuz' bei meinem Bild habe. Warum das bei mir immer erscheint kann ich nicht verstehen. Damit hatte mich wohl das letzte Mal jemand aus Versehen gelöscht. Wie kann ich das wohl wegbekommen?? :-)
    Ein schönes Wochenende wünscht
    Christine

    AntwortenLöschen
  7. Ich habe dieses Jahr neue pflanzen müssen.
    Aber in so einem tollen pink-lila hab ich sie noch nie gesehen

    AntwortenLöschen
  8. Und mit diesen wunderschönen Fotos wird es sicher ein tolles Wochenende!
    Lieben Gruss, Michaela

    AntwortenLöschen
  9. Sehr schöne Blümchen. Hier regnet's.
    Richtiges Kieler-Woche-Wetter.
    LG Sabine

    AntwortenLöschen
  10. Liebe Tina,
    danke für deine wunderschönen Akelei-Fotos. Diese Blumen gefallen mir unheimlich gut - die brauch ich auch unbedingt noch für meinen Garten.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende,
    lg
    elke

    AntwortenLöschen
  11. Herrliche Akelei-
    fantastische Aufnahmen-
    GLG Biggy

    AntwortenLöschen
  12. Such beautiful vibrant colors! Thank you for sharing.

    AntwortenLöschen
  13. Vielen Dank für diese wunderschöne Serie mit einer meiner Lieblingsblumen!

    LG
    Chris

    AntwortenLöschen
  14. Great flower post!
    Lovely to see all these flowers with their colours!

    AntwortenLöschen
  15. What a beautiful presentation. Nothing can replace lovely blooms.

    AntwortenLöschen
  16. They're so pretty! Great shots:)

    Visiting for PF- hope you can stop by:)

    http://www.cassandrasminicorner.com/2012/06/hello-kitty-alarm-clock.html

    AntwortenLöschen
  17. DANKE Tina
    LG zum Wochenende vom katerchen

    AntwortenLöschen
  18. Wir hatten dieses Jahr ganz viele im Beet....sie sind einfach toll, unkompliziert, säen sich von selbst aus und müssen nicht betüddelt werden !
    Bin im Moment dabei schon den Samen einzusammeln.
    ♥BunTine

    AntwortenLöschen
  19. hi tina, i really like your flower shots, particularly those two from the top and the bottom one as well.

    have a beautiful weekend dear.

    AntwortenLöschen
  20. So beautiful!

    PINK, hope you'd come and see. Have a great weekend.

    PS.. Now following your blog, would love it if you can follow back, thanks!

    AntwortenLöschen
  21. Lovely! The blacks are so velvety, colours vibrant, and the lights so delicate ... wonderful captures!

    AntwortenLöschen
  22. Beautiful flowers and photography, Tina!

    AntwortenLöschen
  23. So beautiful! I love those blooms - your macros are exquisite!

    AntwortenLöschen
  24. Absolutely beautiful flowers. Great closeups, brilliant colors, soft shadows and every detail of the flower is so clear. Awesome shots!

    AntwortenLöschen
  25. Lovely variety, Tina.

    Thank you for sharing at Your Sunday Best this week! xoxo

    AntwortenLöschen
  26. BEAUTIFUL shots.. I love all the color pops.. What a wonderful photo series.. Thanks SO much for linking via FInagle A Foto today.. Wishing you a beautiful day.. xo~ Marilyn

    AntwortenLöschen
  27. Columbines are so delicately beautiful, you've captured them in all there glory! Thank you Tina, for sharing on Weekly Top Shot #35.

    AntwortenLöschen
  28. These shots are strikingly beautiful, Tina. :-)

    AntwortenLöschen
  29. BEAUTIFUL!! Lavender is one of my favorites!! Thanks for linking up w/ FAF!!

    AntwortenLöschen
  30. beautiful flowers Ms. Tina my fave is the PINK color :-) Dropping by from Pink Fridays.

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥