Mittwoch, 11. Januar 2012

*ein stück himmel* # 2

*a piece of heaven*


. . . geht heute in die 2. runde! 
es wäre toll, wenn ihr alle mitmacht und ein stück von eurem himmel zeigt. 
mehr dazu könnt ihr *hier* lesen.  
. . . goes into second round!
it would be so nice, if you all share a piece of your sky with us. 
more about you can read *here*. 

♥  Tina ♥ 


* arigato * dank u wel * danke * dziękuję * gracias * grazie * kiitos *
* multumesc * obrigada * salamat * shukriya * tack *
*tak * takk *terima Kasih * thanks *



Kommentare:

  1. I'm back and I am looking forward to see a lot of beautiful skies!
    I wish you a lovely wednesday evening!

    AntwortenLöschen
  2. Hallo liebe Tina,
    ich hatte heute das Glück gleich reihenweise wunderbare Himmelsbilder zu "schießen". Sie sind online: http://mainzauber.de/blog10/2012/01/11/projekt-himmel-2/

    Lieben Gruß
    Elke (Mainzauber)

    AntwortenLöschen
  3. Thank you for stopping by my little blog:) I am a new follower!

    AntwortenLöschen
  4. so Tina nun ist es so wie es soll.DANKE für den Hinweis
    LG zum Abend vom katerchen

    AntwortenLöschen
  5. I love sky shots! By coincidence my WW is also a sky shot, so I'm sharing it here. I look forward to stopping in in the future and seeing other people's sky shots, they look lovely!

    AntwortenLöschen
  6. So, nun hast du wieder ein Stück von "meiner Aussicht" im Blog ;o)
    Und ich hab die Nummer 13 erwischt, das gefällt mir sehr gut!
    Liebe Grüße von
    Petra ;o)

    AntwortenLöschen
  7. Lots of beautiful skies here, thank you for sharing! :)

    AntwortenLöschen
  8. Long time no see. I took photos of Mt.Fuji. the sky was beautiful. So I uploaded my thumb nail photo here.

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥