Dienstag, 10. Januar 2012

dancing lights



♥  Tina ♥ 

*



*

Kommentare:

  1. Fantastic photos. Interesting and fun. Happy WW!

    AntwortenLöschen
  2. I agree interesting

    Have a great WW!

    AntwortenLöschen
  3. Very trippy :).

    -----------------------------------
    My photography is available for purchase - visit Around the Island Photography on etsy and Society6 and bring home something beautiful today!

    AntwortenLöschen
  4. Lovely image, so full of movement and though the light is small percentage wise, it shines through beautifully.

    AntwortenLöschen
  5. dancing lights for sure!! how cool!
    I am your newest follower..pls follow back if you can!

    AntwortenLöschen
  6. Delicious play of light and movement.

    AntwortenLöschen
  7. This is an awesome mosaic! Thanks for visiting..

    AntwortenLöschen
  8. Ohmigosh, what AMAZING glowing hearts!!! LOVE this post!!!

    AntwortenLöschen
  9. Wunderfull hearts. I see them on the left side in the picture.
    A grandious picture - wow.

    with lovley greetings from Berta♥♥

    AntwortenLöschen
  10. Little dancing hearts!
    I like it!!!

    Andrea

    AntwortenLöschen
  11. I love night photography, great shots. Enjoy your week. Jen

    AntwortenLöschen
  12. Glühende Herzen - ganz tolle Bilder ...
    Liebe Tina, herzlichen Dank für die vielen Kommentare bei mir.
    irgndwie blick ich bei deinem Blog nicht durch. Veranstaltest du jeden Tag eine Aktion, werden alle Bilder "bewertet", zu allen Kategorien ein Gewinner ausgemacht?
    Ich habe von dem Himmelprojekt gelesen, würde ab und an daran teilnehmen, möchte aber nicht, dass meine Fotos hier veröffentlicht werden.
    Geht das?
    Ansonsten verzichte ich auf eine Teilnahme ...
    Liebe Grüße, Anette

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥