Freitag, 7. Oktober 2011

31 Days ... # 07

Photos from the heart 


Herzliche Grüße 
xo Tina 

Kommentare:

  1. What an adorable cat and a great shot! Thanks for sharing this with Sunday Scans.

    AntwortenLöschen
  2. Huhu Tina, ich grüße dich, meno bist du eine schöne Katze,ich bin eine Ragdoll und was für eine Rasse bist du???
    Miau Olivia

    AntwortenLöschen
  3. That cat reminds me of one my grandma used to own back when I was a kid...man, but that was a long time ago.

    AntwortenLöschen
  4. Wow, the cat looks wide-eyed at the photo artist, as if he/she was surprised by the photo shoot. Of course, who can really figure out what a cat is thinking and what it means. Cats are mysterious creatures...

    AntwortenLöschen
  5. Oh eine süße Katzem und das Bild ist wirklich genial :)

    AntwortenLöschen
  6. Wenn ich deine schöne Katze sehe, liebe Tina, werde ich immer an unsere Edda aus meinen Kindertagen erinnert. Sie sieht so stolz aus!

    lg
    elke

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥