Freitag, 26. August 2011

Weekendflowers # 9

Herzlich willkommen bei *Weekendflowers*!
Welcome to *Weekendflowers*! 

   

Es ist wieder Zeit einen Blumengruß zu verschenken! 
Wenn du NEU bist, schau bitte bei *WEF-FaQs*  vorbei.
Jetzt freu´ ich mich auf eure Blumen! 
It time to send some flowergreetings! 
If you are a NEWBEE, please read *WEF-FaQs*. 
Now I want to enjoy your flowers! 



 
* Arigato * Bedankt * Danke * Grazie * Gracias * Kiitos * Multumesc *
* Salamat * Shukriya * Tack * Tak *Takk * Terima kasih * Thanks * Xie Xie *

Eure Tina  
xo

*

Kommentare:

  1. Liebe Tina,
    diesmal habe ich 3 Weekendflowers

    http://www.reflexionblog.de/?p=6695

    und kann mich einfach nicht entscheiden. :h
    Vielleicht bist Du diesmal so lieb, ich wäre Dir sehr dankbar.
    Lieben Gruß
    moni

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Tina
    nun mein erstes Blümchen..
    LG zum Wochenende vom katerchen..

    http://katerchen.designblog.de/kommentare/weekendflowers....3111/

    AntwortenLöschen
  3. Hi Tina - I'm not sure why my thumbnail didn't show up, but I tried!!!

    Thank you so much for hosting this beautiful meme!!! I am in awe of the flowery beauty people have been finding in their worlds!

    AntwortenLöschen
  4. Oh look, the thumbnail showed up! Yay!!!

    AntwortenLöschen
  5. Tina,my weekend flowers have some guests...they are the butterflies that are more than the flowers in this post. Hope you like the butterflies.
    Rosie

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥