Montag, 1. August 2011

Best of PicStory # 08 *Blue*


Platz # 1

   
*Pradeepa - India*     *Gigi Ann - Iowa*   *Ralph - Connecticut*   

*

Platz # 2


*Marianne*           *Frl. Vintage*           *Gelis Oase*  

aus Germany

*

   Herzlichen Glückwunsch den Gewinnern und
  vielen Dank an alle für´s mitmachen!
Congratulation and thanks a lot to all of you joining PicStory! 

Die Gewinner-Buttons gibt´s *hier*  
Feel free to grab your winner-button *here*  
*
Heute abend geht´s in die nächste Runde: *Dein bester Post* 
Tonight we´ll go to the next round: *Your best post*

Ich freu´ mich schon auf eure Bilder! 
Can´t wait to see your pictures!

Liebe Grüße 

Eure Tina 
xo

*

Kommentare:

  1. Thank you for the place of honor! This blog and meme are so much fun - so many ways to play along and have fun (and for style, nothing can top old American cars - in blue or any color!

    AntwortenLöschen
  2. das ist ja lustig - zu dem beitrag hab ich sogar auch ganz zufällig eine serie. wenn du magst kannst du sie dir mal ansehen!

    http://paleica.files.wordpress.com/2010/10/abstraktionenserie_bunt11.jpg

    AntwortenLöschen

♥lichen dank für eure lieben kommentare! ich freu´ mich ganz arg über jeden einzelnen!
thanx sooo much for all your lovely comments! i really appreciate every single word :)

♥ tina ♥